Blog

Kroz blog Grayroom-a možete dobiti informacije o novim softverima, njihovo testiranje, naše zaključke kao i naše tutorijale i još po nešto u oblasti Arhviz-a, CG-a, 3d sveta i sl.

Creating snow with PArray-a Pročitaj Sve

Creating snow with PArray-a

Ovaj način je jako sličan kao kod kreiranja snega uz pomoć PF Sourca. Možda je za nekog lakši, pa se može opredeliti za njega. I jedan i drugi način pripadaju Particle System-u. Za početak je jako bitno napomenuti da će Parray postaviti čestice na ceo naš objekat tj. mesh pa je jako bitno kreirati onakav mesh gde želim da se javi sneg. Pa da krenemo.
Creating bedding with the help of Marvelous Designer Pročitaj Sve

Creating bedding with the help of Marvelous Designer

Za kreiranje bilo kakve tkanine postoje razni modifier-i i alatke u samom 3d softveru pa recimo u 3ds Max-u i Maya-i postoje cloth, mcloth (3ds Max) ili ncloth (Maya). Iako su ovi modifier-i i alatke jako dobri i korisni za većinu stvari, postoji profesionalni program za modne dizajnere koji može sve to i mnogo više od toga. Prednost Marvelous Designer-a u odnosu na navedene modifier-e i alatke jeste što podržava veći broj poligona, više podešavanja, a i sama simulacija se odvija dosta brže i sve to u okruženju koje je više nego prijatno.
We Are Hiring - 3d Artist Pročitaj Sve

We Are Hiring - 3d Artist

Grayroom studio sa sedištem u Nišu otvara mesto na poziciji ‘’3D artist-e u arhitektonskoj vizualizaciji”. Pozicija obuhvata kreiranje scene u 3d okruženju, renderovanje, smisao za kompoziciju i realisticne rendere.
Grayroom Christmas Gift Pročitaj Sve

Grayroom Christmas Gift

Gray room u susret novogodišnjim i božićnim praznicima
Creating grass in 3ds Max Pročitaj Sve

Creating grass in 3ds Max

Za iscrtavanje raznih elemenata iz realnog života u 3d softveru jako je bitno imati što bolje reference. Kreiranje trave u 3ds Max-u moguće je odraditi na više načina, a ovde ću objasniti jedan od njih.
Creating pillow in Marvelous designer Pročitaj Sve

Creating pillow in Marvelous designer

Za kreiranje bilo kakve tkanine postoje razni modifier-i i alatke u samom 3d softveru pa recimo u 3ds Max-u i Maya-i postoje cloth, mcloth (3ds Max) ili ncloth (Maya). Iako su ovi modifier-i i alatke jako dobri i korisni za većinu stvari, postoji profesionalni program za modne dizajnere koji može sve to i mnogo više od toga. Prednost Marvelous Designer-a u odnosu na navedene modifier-e i alatke jeste što podržava veći broj poligona, više podešavanja, a i sama simulacija se odvija dosta brže i sve to u okruženju koje je više nego prijatno.